Dagen L

Dagens liten i coola stjärnbyxor och en ny skjort/tröja som mest fick honom att se ut som jesus eller något kyrkligt haha!

Här kommer ett sent hej från mig. Helpigg sitter jag nu här för att försöka trötta ut mig själv. Jag somnde nämligen med River när jag nattade honom och sov sedan några timmar så nu är det ju kört! Pigg som en, ja jag vet inte vad.. Vi har varit på språng hela dagen och inte varit hemma många minuter, som vanligt på lördagarna med andra ord så därför detta sena hej här inne. Det får bli ett sista avsnitt av Oth för den här mamman innan det är natta. Så sorligt.. Sista Oth avsnittet någonsin. Det känns som att ta farväl av en gammal barndomsvän.. haha! Serienörd som är och alltid har varit.
Kram och Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vilken stjärna!

2012-04-22 @ 12:55:03
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Louisefoto

River har alltid sååå fina kläder :D

2012-04-22 @ 19:22:46
URL: http://Louisefoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0