Ett stycke rockstar

Morgon show.

Gissa om den här lilla pyjamas killen älskar sina nya trummor? Bättre present kunde han väl inte få. Han spelar och spelar och dansar och dansar. Att han gillar musik har vi ju vetat sedan han låg i magen. Då kickade han sig nästan ut så fort jag lyssnade på musik och utanför magen så diggar han ännu mer. Kommer ni ihåg förra våren/sommaren när jag berättade att det enda som gjorde River lugn var hårdrocksmusik från våra telefoner? haha. Varje gång man satt ner han i vagnen fick man knäppa på musik och lägga telefonen vid hans öra. Då satt han där helt tyst och nöjd och lyssnade på skrålet! Tokunge, men iallafall en sak som han har fått från mig, musikintresset. Resten inkl utseendet har han från sin far ♥

Kommentarer
Postat av: Theodora

Vilken tuffing :)

Min dotter fick ett trumset i julas av sin farbror. Fantastiskt att vakna till det ljudet.. hahaha

2012-04-23 @ 11:42:47
URL: http://theodora.nu
Postat av: Louisefoto

Han är sååå söt :)

2012-04-23 @ 14:23:22
URL: http://Louisefoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0