Nära att torska

Fruktsallad med 1 msk grädde (1pp).

Igår var jag så nära att torska helt på viktväktarna. Eller ja, torska är ju fel ord då man ändå har en frihet att äta med vv men att äta godis, chips och läsk är i mina ögon fusk. För helst håller jag mig ju borta så länge som möjligt från mänger av det, då jag vet att det kommer gå fortare. Men som sagt, igår var jag sugen på allt. Allt sött och allt fett. Jag skulle kunna ha ätit en pizza till lunch för att sedan ta mc donalds till efterrätt typ :p Trots att jag fikat med 3 (!) kakor på dagen så var jag inte nöjd. Åh, det var så jobbigt och speciellt när man såg alla bilder på facebook där folk la upp "fredagsmys-götta" haha. Åh, jag var så arg men gjorde snällt i ordning en stor fruktsallad och tog lite grädde (billigt) till och visst gick det lika bra :)

Åh, jag är så stolt över att jag har blivit så duktig. För 3 veckor sedan hade jag köpt godis bara för att och framför allt på helgdagarna. Och när jag ser resultatet så blir jag bara ännu mer taggad. Weho. Hejja, hejja!

Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

härligt att du kämpar på.

gäller att man är bestämd. Då funkar det.

Gick det för mig innan thailand då jag gick ner 10kg.

Nu är det svårare.

men jag är nöjd nu när jag väger under 70 :)

2012-04-14 @ 16:59:59
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Klara

Hahaha, vad söt!

2012-04-14 @ 20:53:07
URL: http://mylalove.blogg.se/
Postat av: Matilda !

ett litet tips :) jag kör också på viktväktarna och när jag blir sådär sötsugen så brukar jag skiva en banan och sen ha 2-3 msk vanilj kesella til,ca pp har jag för mig. Det gör verkligen att sötsuget försvinner ! :) fast det kanske du redan har testat :)

2012-04-15 @ 15:20:27
Postat av: Johanna

Vad duktig du är! Är det VV online du kör?

2012-04-15 @ 22:46:24
URL: http://johannabolmgren.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

mums :D

2012-04-17 @ 01:14:46
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0