Dagen + dagens..

Dagens mamma..
 
Jäklans så kallt det var ute idag.. Riktigt härligt att få frysa lite :) Det är väl typ bara jag i hela landet som tycker att vi har haft en alldeles för varm sommar och för mycket sol.. Alla verkar ju tycka att det har regnat mest, men det håller inte med.. Minns bara alla plågsamma varma dagar ;-)
 
Vi tog oss iväg till Gävle med mormor och morbror idag. Dom skulle ändå in på sjukan så River och jag åkte med och fördrev dagen. Tur var väl det. Jag har mått så illa idag och kräks massor. Tror mer på nervositet än graviditen denna gång. Kan absolut inte minnas att jag var såhär rädd och nervös inför RUL med River men Marcus var snabb med att påpeka att det var precis lika då. Inte helt oväntat kanske. Nu ska det nattas barn och sen blir det soffmys. Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa mamma till Moa

Jag är också jättenervös denna graviditet. Var på RUL för ca 2 veckor sedan och jag kunde knappt koncentrera mig innan men nu har det släppt lite iallafall :)

2012-08-27 @ 18:51:15
URL: http://lisasabra.snappages.com
Postat av: Anja - 18 år & mamma till Sabina!

Sån kofta hade jag på mig också idag, superskönt i kylan! :) Och det går nog bra!

2012-08-27 @ 20:12:53
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0