Glassmorgon..

Frukostefterrätt..
 
Ibland sitter jag verkligen som ett ljus i soffan på morgonen och bara kollar på River. Jag undrar så hur man kan vara så pigg och galen när man har varit vaken nästan hela natten?! Jag och River har nämligen legat och försökt hitta en bra ställning för en liten täppt näsa som gjort att han inte kunnat ligga ner längre stunder innan han fick problem att andas.. Hela natten har vi hållt på. Precis när jag somnat så har han vaknat igen och behövt hjälp. Men som sagt.. Man skulle kunna tro att River är törnrosa som sovit i en evighet och har hur mycket energi som helst.. Eller så är det bara övertröttheten som pratar..Jag är död. Jag tog iallafall till det förbjudna efter frukost.. Mutan ;-) En piggelin till River och en 88an till mamma också fick hon en minut vila i soffan.. Win win.. Är det Fredag så är det :) 
 
Matchningen är sådär idag i pyjamas byxor, piketröja och clownstrumpor ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0