Godmorgon måndag..

Godmorgon från soffan! ♥
 
Vaken sen ganska många timmar tillbaka här hemma. Vi sitter och laddar inför dagen i soffan, River kikar barnis och jag kikar in här. Nu kommer han och klättrar på dator och skriker "gingu". Jag kan inte plocka fram datorn utan att han ska se den där skrikiga lilla pingvingen hihi. Nu drog han upp min tröja och pussar på magen. Det är verkligen det sötaste jag vet just nu. Att han vet att man ska vara rädd och försiktig och gosig med mammas mage, även om han tror att lillebror ligger i hans mage. Han pekar ju på den när man frågar, men det har jag ju berättat :-)
 
På tal om bebis i magen.. Precis som jag frågade på min instagram (Bymandyy) så undrar jag om ni är några som har några tips på gravidbloggar. Jag har några, men vill gärna ha fler att läsa. Så kul att följa ju. Så tipsa gärna om du driver en gravidblogg eller vet någon anna som gör det. Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Sötnosen! Här varierar det jättemycket - en del dagar/stunder är hon hur mysig som helst med magen - andra gånger kan hon bli arg på den.. ;)

2012-08-27 @ 09:58:30
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Malin

Har en ganska nystartad blogg där jag skriver om min graviditet bland annat. Jag sitter själv ofta och surfar efter nya gravidbloggar att läsa, har bland annat hittat din :)

2012-08-27 @ 10:13:23
URL: http://trickster.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Ja visst är det kul med gravid och mammabloggar =) Så kul att få följa med resans gång =)

Jag heter imm0rtelle1985 på instagram om du vill följa mig där =) Kram

2012-08-27 @ 11:02:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0