Godmorgon nyvecka..

Godmorgon! ♥ Jag och River sitter och laddar upp inför dagen framför lite nick jr som alltid på morgonen. Vi har haft en ganska seg helg då River har varit dålig i magen och vi sov nästan ingenting mellan fredag-lördagen, så vi var så trötta under resten av helgen så vi tog det bara lugnt. 
 
Den här veckan däremot lär vi försöka sysselsätta oss varje dag. Det enda jag kan tänka på är ultraljudet haha. Blir nästan knäpp.. Vill bara få denna vecka att gå. Samtidigt så tycker jag att det är helt galet att vi redan kommit så långt att vi snart ska på ultraljud. Tiden går fort men sakta ;-) Men som sagt, en vecka kvar. Det flyter nog på. Gud som jag längtar!       
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0