Hur många år är River??...

1 ÅR!! 
River har lärt sig hur man visar med fingret hur många år han är. Men snart har han väl tröttnat på det också. Så fort han lär sig något nytt liknande så nöter jag nog halvt ihjäl honom. " Hur många år är River?"... "Jajajaja, mamma jag är 1 år!! suck, lika många år som när du frågade för 2 minuter sedan" 
 

 
Den där hotellnatten som väntar för den här mamman i helgen känns väldigt efterlängtad nu. Den här veckan kan jag nog räkna på en hand hur många timmar jag sovit sammanhängande, sammanlagt alltså. Att ha River i samma säng som oss (han går alltid in till oss under natten) funkar inte för mig. Han ska ligga på min arm/axel/mage och bara mamma duger. Jag försöker ibland lite diskret skjuta över honom till Marcus för att bytas av lite, men han vaknar direkt och säger "åååh, mamma" och kryper tillbaka.. Inte lätt att säga nej och när man är trött så gör man det enklaste, nämligen att lägga tillbaka honom på min krampande arm. Trött är bara förnamnet. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste killen! Snart måste vi ses.. Är ni borta hela helgen? :(

Svar: Hej Rorre! Ja snart måste vi ses. Det är bara jag som åker i helgen, blir borta lördag-söndag.. Men du kan ju alltid slå en pling till River. Han vill säkert leka =)
Mandy & River

2012-08-30 @ 10:35:17
Postat av: Rorree

Tidigare kommentaren är från mig såklart!

2012-08-30 @ 10:35:46
Postat av: Louisefoto

Va söt han är

2012-08-30 @ 12:39:10
URL: http://Louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0