Klippt och klart..

Åh, så skönt det var att klippa sig. Nu är jag ju alltid lite feg när det kommer till håret, så jag brukar oftast bara klippa av minsta möjliga, så även idag. Men nu är det otroligt fräscht iallafall och nu kan jag nog ha det utsläppt utan att det trasslar ihop sig haha. 
 
Annars har vi inte gjort så mycket idag. River fick träffa en kompis hos min moster och det var ju roligt för han med en lekkompis :) Har varit så galet trött idag. Marcus jobbade sent igår, långt in på natten och jag kunde inte somna innan han kom hem, mörkrädd som man är. Så det blev inte mycket sömn inatt.. Hur pallade man när man var upp för att amma 25 gånger per natt? Det känns så jobbigt när man tänker på det, men det funkar ju kanon när man väl är inne i det.. Intalar mig det inför nästa iaf ;-) Nej, nu får jag ta och sluta skriva här så jag kan koncentrera mig på OS. Kram så länge då! ♥
 
Glassfest med Alfred. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0