Mumsig start..

 
Efter en riktig skit natt med en mamma som drömde och inte kom till ro och en son med liknande problem så är vi riktigt trötta idag. Trodde nästan att jag skulle dö när Riverväckarklocka började härja vid halv 7 tiden.. Nu har vi  dock laddat upp med mumsig, rejäl frukost för att få lite energi och det funkade faktiskt. Solen skiner, men som ni vet så är det ungefär det värsta som kan hända mig med mitt illamående, jag kan inte vara ute en sekund utan att allt blir så mycket värre.. Så tjatig, men jag ska bita ihop någon timme nu, det blir nämligen en sväng till lekparken nu. Kram! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Coquina

Vilken fin blogg du har =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya Ib Laursen-tävling =)

2012-08-06 @ 22:57:55
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ser gott ut :)

2012-08-07 @ 16:00:06
URL: http://aangeeliicas.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0