Passar på.

Gofis i lekparken förre veckan..
 
River fick sig ett jätte paket med nya leksaker igår som han nu har roat sig med hela morgonen. Jag passar därför på att öppna upp datorn en sväng.. Annars hinner jag aldrig det, för då är River borta på två sekunder och gör något bus. Det är "alltid redo" som gäller här hela dagarna, men jag saknar min blogg faktiskt hihi..
 
Igår förresten så gick jag på toaletten snabbt. River stod och tittade på tvn så jag tog det lugnt.. Några minuter senare går jag in i vardagsrummet och ungen är borta.. Letar överallt och ropar på honom.. Inget svar.. Ytterdörren är alltid låst så han hade ju knappast kommit ut.. Nejdå, då hade han öppnat trappgrinden och gått ner för trappen och hade fullt upp med att sortera kläder i tvättstugan.. Hjärtattacken var nära när man inte hittade ungen alltså.. Men jag kunde inte hålla mig för skratt heller.. Han tar alla möjligheter han har till nya äventyr, men tänk ett sånt farligt äventyr att ta sig ner för den långa trappen. Trappor skrämmer mig så fruktansvärt, även om River faktiskt har stenkoll på att ta sig ner, men man vet ju aldrig.. Ett snesteg räcker ju.. Och att han får upp trappgrinden? Ja, vad gör man haha.. To smart for mum and dad! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - Life by Me

Men River, inte göra så! Skrämma mamma på det viset! :)

2012-08-17 @ 18:47:20
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0