Vecka 16

 
Sådärja, då har vi tagit oss 16 veckor av denna bakning :) Eller ja, snart stiger vi ur den 16e veckan men eftersom jag är lite tröguppderad som får det bli lite sent, vi byter ju vecka igen på Onsdag :) 
 
Nu mår jag ganska bra. Mår endast illa när jag äter och det är så skönt, även om inget illamående alls vore bäst. Men nu vet jag iaf när jag ska vara redo om man säger så, och när det kommer. Från och med den här veckan känner jag mig också hur gravid som helst. Jag känner mig klumpig, trög och efter en dag på järvzoo i Fredags så värker mina ben fortfarande. Jag känner inte så mycket fladder längre. Oroväckande men tydligen helt normalt såhär i början.. Längtar så till ultraljudet då hela jag är mer orolig denna gång. Har liksom en dålig känsla hela tiden, utan att tänka negativt. Jobbigt och påfrestande. Längtar efter mer sparkar såklart, med River så kände jag ju tydligen varje dag från vecka 13-14. 

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Det går bra, men jag är också seg på att uppdatera mina vecko-uppdateringar (eller snarare så hinns det inte med när jag byter dag på lördag, liksom sämsta dagen eftersom vi oftast hittar på något/är bort under helgerna hehe) Men ska skriva nu när grabben sover ;) Har RUL den 22/8, alltså nästa onsdag. Du då? Kram

2012-08-13 @ 14:43:51
URL: http://jsantinelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0