Bad graviddag

Som rubriken lyder så har jag verkligen en "bad gravidday" idag. Fy tusan.. Så det blir inte så mycket här inne. Jag tänkte bara ställa en liten fråga till er alla som har koll.. Om man ska ta några tabletter mot illamående, vilka ska man ta? Jag har ju inte tagit något sånt, varken med River eller denna gång. Jag känner lite att kroppen ska få gå sin egen väg utan massa piller, men nu börjar jag få nog.. Ska man fråga BM och någon, ringa Gyn eller finns det några bra receptfria? Ni har gett massa förslag tidigare när jag skrivit om mitt illamående, men jag tänkte se om det finns någon variant som är en liten större favorit. Kram <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Postafen är receptfria åksjukepiller som hjälper mot illamående. De kan man ta vid graviditet också. Prova akupressurband mot illamående (finns på apoteket). Stackare som mår så illa :(

2012-07-28 @ 18:16:56
Postat av: Vestling

Grattis ännu en gång till rivers syskon :) de är super mysigt arg de syskonen tillsammans :)

Postafen fick jag som tips av min bm när jag mådde illa med Emelina! Det är receptfritt och finns på Apoteket! Hoppas illamåendet släpper snart!

2012-07-28 @ 18:20:27
URL: http://vestling.blogspot.com
Postat av: Fiia

Hej :-) jobbigt att må så illa, jag vet exakt hur det känns, jag hade samma otur när jag var gravid. Jag tog postafen, Finns att köpa receptfritt på apoteket. Utan dem tog jag mig inte ur sängen :)

Hoppas det blir bättre!!
Kram från en läsare som kikar in varje dag :)

2012-07-28 @ 22:08:25
URL: http://fiiahalsocoach.blogspot.com/
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Fy fan för dom där dagarna :( Jag hade många såna och efter en dag då det verkligen inte var bra sa jag "vill du ha en 3:à får du skaffa dig en ny för jag gör alDrig om detta igen". Då gick Daniel till Apoteket och köpte Postafen och mina dagar blev helt plötsligt så mkt bättre! Testa dom! Receptfritt på alla apotek, åksjuketabletter :)

2012-07-28 @ 22:52:20
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: fia

Stackare som fortfarande mår så illa! Jag gruvar mig faktiskt lite inför att ruva syskon just för det! Jag knaprade receptfria postafen när jag väntade Edison. Har du provat åksjukearmband?

2012-07-29 @ 08:41:40
Postat av: Jennie

Min BM tipsade mig om postafen, dvs vanliga åksjuketab. Fungerade kanon!:)

2012-07-29 @ 20:31:33
URL: http://skruttisen.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Min BM tipsade mig om postafen, dvs vanliga åksjuketab. Fungerade kanon!:)

2012-07-29 @ 20:32:41
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Postafen funkade jättebra på mig, dock blev jag väldigt trött av dem.

2012-07-30 @ 12:39:36
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se
Postat av: Sabina

För mig fungerade inte postafen alls. Så jag fick Lergigan komp utskrivet av bm, fungerar mycket bättre! :)

Svar: Tack för tipset =)
Mandy & River

2012-08-02 @ 19:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0