Barnrum..

Åh, även om det är lite tidigt enligt mig att hålla på att planera för mycket redan.. Men hur kul ska det inte bli att få fixa i ordning ytterligare ett barnrum? Jag längtar så.. Jag är så nöjd med Rivers fina rum och skulle gärna kopiera det rakt av, men det blir kanske lite tråkigt :-) 
 
Jag gillar den här stjärntapeten och den fanns även med som val till Rivers rum. Nu vet vi ju inte vem som bor där inne än, så det är ju lite svårt att bestämma tapet redan ( Nej, tyvärr.. Jag tapetserar inte min sons rum i rosa förrän den dagen han själv kan välja det isf ;-), men när vi vet så ska jag kolla lite närmare på dessa.. Då blir det vitt med en sådan som fondtapet.. Troligtvis.. Favoriterna är dom med vit grund, men jag skulle gärna vilja ha ett alternativ med ljusblåa eller gröna stjärnor ;-) Fina va?
 
 
Såhär ser Rivers fondtapet ut för er som inte sett den :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mitt liv

Stjärntapeterna är grymt fina :)
Har ni ett rum till att inreda alltså? om vi skaffar syskon får de dela rum, lite tråkigt...

2012-07-27 @ 21:11:32
URL: http://johannabolmgren.se
Postat av: Johanna - Husliv & Blivande mamma

åh jag älskar den där tapeten, hur snygg som helst!

2012-08-01 @ 03:33:04
URL: http://www.johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0