Dags att styra upp..

Tavlorna på plats..
 
Nu har tavlorna som jag visade för några veckor sedan kommit upp enkelt på väggen i vardagsrummet.. Mer än så är det inte där inne tyvärr.. Rummet är ju färdig målat/tapetserat sedan flera månader tillbaka, men inspirationen och orken har ju inte varit den bästa de senaste månaderna men nu när jag mår liiite bättre så vill jag bara komma i ordning.. helst igår.. Vi har inte ens fått upp fönsterbräder än, inte ens en matta och ett soffbord finns.. bara en stackars ensam soffa, flyttlådor och tomma väggar.. Måste bli ändring på det.. Ombonat och mysigt vill vi ha.. Helst igår.. Och vart vill jag komma med det här såhär sent på kvällen? Jadu säg det :-) kanske ge mig en spark i rumpan.. 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Gillar att se bilder från ert hem, det verkar så himla fint och mysigt! :)

2012-07-25 @ 00:02:09
URL: http://Vixxxxi.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

åh vilka fina bilder! bilden på River är ju super härlig =)

2012-07-25 @ 07:22:15
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Rorree

Men fina! Nu måste jag komma och hälsa på snart.. för länge sen!

2012-07-25 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0