Ditt hjärta slår..

Godmorgon världen! ♥ Idag är det sämre väder ute och jag och River tar därför en skön och seg morgon här hemma. Vi sitter fortfarande med täcke i soffan, i pyjamas. Nu börjar det krypa i den lilla kroppen och även den stora, så vi får väl försöka avancera lite :-) Mormor kommer förbi med lunch snart och sen är det lite OS på tvn som mamman bara måste se. 
 
kjasudjnsdflmf59595888.. Ja, där kom en liten hälsningar från lillen också :-)
 
 
Kommer ni ihåg när jag publicerade denna låt sist? Då hade jag precis fått veta att jag fått ett missfall, troligtvis.. Hoppet var inte helt ute men jag var så ledsen och mådde så dåligt när jag hittade denna låt, med en ganska passande text. Då förstod ingen, nu kan ni nog förstå. Nu när jag vet att vår bebis levde och mådde bra så älskar jag denna låt ännu mer och vill gärna ha den som doplåt, i ett lugnare tempo. Det gäller att planera i tid ;-)
 
Om du känner dig ensam, öppna dig då. Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå.
Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av dig vart jag än går.. ♥
 
Du vilar här på mitt bröst, för mig är du livet men jag tar dig för givet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka - gravid & bonusmamma

Det med att planera i tid känner jag igen. Är snart i v18 o ja vi har redan plNerat allting nästan inför ett dop hihi.

2012-07-31 @ 12:57:15
URL: http://Perfectlifewithyou.blogg.se
Postat av: Rorre

Jag hoppas du räknar med att jag står för sången! ;)

Svar: Givet det Rorre :) Börja öva!
Mandy & River

2012-07-31 @ 21:47:35
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Åh jag tycker också himla mycket om låten nu sen efter du la upp den, och jag förstod direkt vad den innebar för dig just där och då! <3<3 Känner igen mig med planerandet, har också börjat tänka på dopet faktiskt haha! :D Typ vad vi ska bjuda på och så, hehe :P

2012-08-06 @ 15:39:46
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Angelica

Missfall är inte kul.. Vilken tur ni hade att det inte var det :)

2012-08-07 @ 16:09:00
URL: http://aangeeliicas.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0