En jobbig tid..

Hur kommer det sig att man kan gå från att älska sitt barn så mycket att man vill äta upp honom - till att faktiskt vilja äta upp honom? Jag och River har det inte så lätt om dagarna just nu. Han har kommit in i trots ålder deluxe och ligger 90% av dagarna på golvet och sparkar och skriker hysterisk. Själv var jag nära till tårar idag innan Marcus kom hem från jobbet. Det blir långa dagar med dessa utbrott. Jag tog till och med upp telefonen och tänkte ringa till BVC och be om hjälp.. som om det nu skulle hjälpa haha. Detta är ju helt normalt och en del i utveckling, men det gör ju inte att man får mer energi till att orka med det! 
 
Något annat som förstörde hela min dag var att vi inte lyckades få tag på några Justin Bieber biljetter som släpptes idag. Jag hade lovat min lillebror att vi skulle åka och vi satt klistrade framför biljettsläppet. Vi kom fram innan dom släpptes men när vi skulle logga in och betala så hoppar vi ur och hamnar i en ny kö, vilket gjorde att vi hamnade långt bak och hann inte få biljetterna till varken den första eller den extra konsterten.. Så SURT! Men vi ska dit, Jesper och jag så nu blir det väl till att lägga en årslön på en blocket biljett istället ;-) Morr.
 
Nu har min ängel till sambo åkt ut och roar vår son. Vad skulle jag göra utom honom?! Själv ska jag vräka glass och vindruver och somna vid 18 :-) Fredagskram! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tare försiktigt om ni ska handla biljetter på blocket. I vissa fall säger dem att de biljetter som säljs där inte är giltiga..

Svar: Ja precis.. det gäller att se upp och köpa från folk med kvitto :)
Mandy & River

2012-07-09 @ 10:25:42
URL: http://www.lilllaangelicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0