En mini mage.

En nygravid mage..
 
Gud så storleksblind man blir, trots att man är tidigt i graviditeten och egentligen inte har sån stor mage. Dessa här ovan är tagen samma dag som vi plussade. Ett av alla tecken som sa mig att jag var gravid var det där lilla kula som direkt satte sig på magen efter ägglossningen. Jag var helt säker på att jag var gravid, brukar aldrig svälla sådär över magen annars. Då tyckte jag att jag såg jätte gravid ut ( i vecka 4) haha och nu tycker jag att magen är så liten och inte växer. Dock så ser jag ju att magen vuxit maaaassor på dessa 10-11 veckor. Kul att jämföra ju :-) Synd att jag inte tog mer magbilder där emellan bara.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0