Gäääsp

 
Godmorgon! ♥
Usch så dåligt jag har sovit inatt. Och inte nog med det så gjorde River comeback till sitt gamla beetende och vakna 05.30. Vi har ju blivit bortskämda med sovmorgon till minst 7 dom senaste veckorna, så man kände sig halvdöd imorse kan man ju säga =)
 
Så skönt det har varit idag förresten. Inget illamående eller kräk på morgonen. Då åt jag iofs fiskbullar och mos till frukost då jag var så sugen på det. Mackor och youghurt har verkligen satt igång det andra mornar så jag försöker hitta andra alternativ. 
 
Nu är det dags för mamman att tvätta håret och göra sig redo för dagen. Vi ska luncha och hänga på badet med Sarah och Leon. 
 
Fredagskram! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Vilken fin mage!
LÄngtar verkligen tills jag får en fin gravidmage och inte bara ser ut som jag ätit 2 för många bullar och lagt silikon i brösten.. ;)
skönt att fiskbullar funkar iaf.. Vet inte hur jag överlevt utan tabletter den här graviditeten!

2012-07-20 @ 10:54:33
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Alex

Så fin mage! Och så kul att läsa om nästa graviditet, har följt din blogg sedan River låg i magen. Grattis igen!

Svar: Men så skoj =) Tack <3
Mandy & River

2012-07-20 @ 12:23:27
Postat av: Cecilia. Mamma till Lova 110404 <3

Grattis till graviditeten! :) Börjde läsa din blogg runt mitten av din förra graviditet, ska bli kul att följa dig igen :) Kram

2012-07-20 @ 23:00:17
URL: http://ceciliamaria.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag har samma problem med illamående, är verkligen superjobbigt.

2012-07-23 @ 18:12:15
URL: http://Johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0