Gårdagen..

Hej Fredagen! ♥

Jag har haft fredag sen i onsdags, så jag har typ Söndag idag.. Lite virrigt. Jag och River har iallafall bara haft en lugn morgon hemma. Igår var vi iväg heeeela dagen och jag är lite ovan det nuförtiden kan man ju säga, så jag var totalt slut när jag däckade runt 21. 
 
Vi tog en tidig buss in mot stan för att möter upp kompisarna..
 
Hej kompis.. 
 
Åt mumsig lunch.
 
Och River har börjat äta mat som om han aldrig gjort något annat.. äntligen! *peppar peppar*
 
Sen avslutade vi dagen med ett dopp på badet och River spelade lite schack..
 

Nu sover en liten kille som vaknat på fel sida idag och mamman försöker hitta ett gömställe.. Solen och värmen d.ö.d.a.r mig snart.. gaah så varmt och jäkligt det är.. :(
 
Kram! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Härliga bilder.
Ha en fin fredag :)

2012-07-27 @ 12:03:58
URL: http://Mondoblog.se/louisefoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0