Snälla människor och trötta barn..

Louise heter en tjej som läst min blogg läääänge. Idag fick jag detta på posten från henne.. Hur gulligt? 
 
Jag vet inte riktigt vart den här dagen har tagit vägen. River har varit seg och trött och sov hela dagen i stort sätt. Jag var säker på att han skulle vakna upp sjuk men han vaknade som vanligt som en duracellkanin. Jag har därför legat bredvid honom i soffan hela dagen och fick hålla mig från att gå på toaletten i typ 5 krisiga timmar haha.. Men jag kunde inte röra mig.. Han vaknade direkt och var jätte ledsen och grinig, så jag var tvungen att låta honom sova klart. 
 
Så ja, vi har alltså haft en icke händelserik dag.. Men så är det ju ibland.. vi tar nya tag i morgon :) Nu blir det en stooor fruktsallad för att fylla på med vitaminer :) Kram Kram ♥
 

Kommentarer
Postat av: louisefoto

Gullig du är som visar upp de på bloggen :) Du är världens bästa :) <3

2012-07-24 @ 18:25:49
URL: http://Mondoblog.se/louisefoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0