Årets midsommar..

Hej allihopa! ♥ Nu är den här midsommarhelgen snart över. Den har varit jätte härlig med en supervarm midsommarafton och en kall dag på furuvik igår. Så härligt och lillen har haft det så roligt. 
 
Jag tror jag fattar mig kort i textform och istället så bjuder jag på lite bilder från vår midsommarafton. River har dansat runt stången för första gången.. Och käkat massor med jordgubbar som ni kan se på hans tröja ;) River älskade även sill. Han som är lite matkräsen gillar ofta de lite udda sakerna, precis som mamman då kanske som har fiskbullar och pölsa som favoriträtt ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Vilka fina bilder. De skriker sommar och lycka =)
Kram

Svar: Visst gör det? :) underbart! kram
Mandy & River

2012-06-25 @ 12:57:39
URL: http://glamina.blogg.se
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Underbara midsommarbilder :)

2012-06-25 @ 20:27:31
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Jossie

Haha Edvin gillade också sillen och blev skitsur om han inte fick! Vi gav honom först potatis, köttbullar och gräddfil men han pekade på sillburkarna och skrek så jag gav honom en sillbit som han genast började suga på. Och sen var den borta, så den gick ner direkt haha. Ibland blir man förvånad över vad han gillar alltså. Som stekt champinjon i köttfärssås t.ex. det är ju ganska "slemmigt" om man inte tuggar den med resten av maten tycker jag men han älskar det hehe ;) Hoppas allt är bra för övrigt. Jag är ju på intensivkurs så jag hinner varken läsa bloggar eller blogga själv :P Kram

2012-06-29 @ 16:42:13
URL: http://jsantinelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0