Hej igen..

Hej igen allihopa..
Har ni saknat oss? hihi ♥


Såhär länge har jag nog aldrig varit ifrån min blogg
på alla dessa år jag bloggat. Och faktiskt så har jag inte saknat det och haft den där abstinensen som jag brukar få då jag inte hinner publicera flera inlägg om dagen. Det har hänt så mycket annat runt mig som gjort att jag inte orkat, inte haft energin till att göra det som jag älskar. Jag har verkligen totalt gått in i väggen med allt som hänt och hur trött min kropp varit. Jag tänker inte skämmas över det längre. Inte ens här inne, där jag inte ens vet vilka ni är. Jag har hela tiden tänkt att jag inte vill blotta mig så djupt att folk som kanske möter mig på affären vet precis hur dåligt jag egentligen mår. Men nu struntar jag i allt sånt. Detta är ju jag och varför ska jag mörka med det. Jag är deprimerad och otroligt trött nu och så kan det vara. Troligen en förlossningedepression som aldrig fick hjälp och så hamnade vi här. Nu har jag troligen nått min botten så nu kan det ju bara bli bättre :-)

Hänger ni kvar här inne förresten? Jag ser ju att ni gör det, skönt att veta :) Jag blir ändå förvånad över hur otroligt elaka människor kan vara. Människor som bara läser en blogg. Jag har nog aldrig fått så mycket elaka kommentarer som jag fått under denna paus. Hur dålig jag är, hur tråkig min blogg är och hur "dum i huvudet" jag är som tror att man kan driva en välbesökt blogg för att sedan bara sluta skriva. Hallå? Kära vänner. Hur tänker ni när ni skriver en sån sak? Jag är jätte tacksam över att folk vill läsa min blogg och följa oss, men jag har aldrig någonsin någon form av måste över att uppdaterar er. Ni som följt oss länge borde veta att jag är jävligt bra på ren svenska på att uppdatera och att detta bara varit en liten paus.. Såhär gör vi till sånna människor som säger sånt, precis som River gjorde på en H.E.A.T konsert igår. Håller för öronen haha. Heatvarskit döpte jag bilden till.. Trötthumorn när den är som bäst..


Nu ska vi se hur mycket det blir här.
Jag önskar man hade mer tid eller att man inte var sån perfektionist att man inte vill ha massa mobilinlägg. Hehe så enkelt det hade varit att uppdatera annars. Hänger ni kvar? Hur har ni det? :)

Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmi Humbla

Hej!

Visst har jag saknat dina blogginlägg men jag har inget annat än full förstående för att du inte har skrivit på ett tag. Jag har själv tampats med depression och panikångest i 12 år nu och åkte själv på en mildare förlossningsdepression (nästan oundvikligt med tanke på min bakgrund). Så jag menar verkligen vad jag säger när jag säger att om du vill prata av dig, fråga något eller vad det nu kan tänkas vara så kan du närsomhelst skicka iväg ett pm på facebook eller så.

Jag hoppas verkligen att du inte tar åt dig av vad de iq-befriade människorna har skrivit till dig. Jag förstår inte hur man kan kläcka ur sig något sådant men det finns ju folk till allt.

Ta hand om dig och var självisk utan skuldkänslor.

Eftersom jag har följt din blogg så länge känns det ju som att man känner dig och därför bryr jag mig om dig :).

Kram Emmi

2012-06-16 @ 20:44:42
URL: http://cherrychickhabit.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har väntat på det här inlägget. Undrat hur du har mått! Skit i alla bitterfittor i världen som inte har nåt annat för sig än att klanka ner på andra. Kämpa på!

2012-06-16 @ 20:53:11
URL: http://perssonemma.blogspot.com
Postat av: Maja

Har saknat dina uppdateringar och var orolig att någonting hänt... Modigt av dig att berätta hur du mår. Ta hand om dig så att du snart får må bättre! Kram

2012-06-16 @ 21:29:25
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Tänk på dig själv och ditt mående i första hand!! Vad är en blogg liksom??

Jag hänger absolut kvar här inne och tycker du är stark som öppnar dig! Du har inget att skämmas över.

Ta hand om er <3

2012-06-16 @ 21:48:50
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Charlie

Åh, men orka klaga för att du inte uppdaterar, vad är det för människor som gör så!? När en person bakom en blogg inte skriver så har den förmodligen något annat att göra, något annat att tänka på, inte mer med det. Det är ju ändå bara en blogg. Följer man via Bloglvin så ser man ju ändå när uppdateringen kommer. Blir så sned på folk som klagar.



Jag hoppas du börjar må bättre snart! Det kan inte vara kul att gå och må dåligt hela tiden. Många styrkekramar till dig!



Och jag bryr mig inte om det är mobilinlägg eller ej :)

2012-06-16 @ 22:00:04
URL: http://johannabolmgren.se
Postat av: Lilla Angelicas ♥

Tyckte jag kände igen bakgrunden på den första bilden så var bara tvungen att söka din mail på fb. Hehe nyfiken som man är, så du är från Ljusne? Söderhamn ja! :)



Tycker bara det är onödigt med dessa idiotiska kommentarer. Måste vara folk som är riktigt avundsjuka som kommer men såna kommentarer. Tycker din blogg är kanon och du får ju blogga när du vill och hur ofta du vill ju :)

2012-06-16 @ 23:17:59
URL: http://lilllaangelicas.blogg.se/
Postat av: Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Självklart hänger jag kvar här inne! :) Kommer jag göra sålänge du har bloggen kvar ;)



Inte alls roligt och läsa att du mår så dåligt :( hoppas innerligen att du mår bättre snart! Och bry dig inte om alla kränkande kommentarer, dom är idioter allihopa.. Kram på dig gumman, du kommer klara det här galant <3

2012-06-16 @ 23:31:26
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Fia-mamma till Edison

Massa styrkekramar!!



2012-06-17 @ 01:13:23
URL: http://fialotten.blogspot.com
Postat av: Louisefoto

Du har världens bästa blogg :)

2012-06-17 @ 11:17:46
URL: http://Louisefoto.devote.se
Postat av: Karin

Kul att du är tillbaka, starkt att du vågar skriva ut hur du mår :)

Kram!

2012-06-17 @ 11:37:50
Postat av: Sara

Skönt att höra från dig igen. Har saknat dina inlägg. Tråkigt att höra att du mår dåligt, vill ge dig en stor stor kram för att du vågar vara öppen med det här i bloggen. Det tycker jag är fint av dig.



Sedan har jag så svårt att förstå människor som skickar dumma kommentarer. Man förstår väl att du har en anledning till att pausa ett tag från bloggen och att man då istället skall typ skicka en kram istället för ett argt inlägg. Blir så arg på bittra människor.



Ta hand om dig, massor av kramar <3

2012-06-18 @ 09:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0