Hujedamej som barn han var..

Två bilder med några veckor på nacken. Passade dock perfekt in idag i dagens regn och rusk väder.
 
Att dra igång en storstädning med en galen 1 åring hemma är väl ungefär det dummaste man kan göra =) Tålamodet tog ju slut nånstans där han för 10e gången hällde ut det precis ipackade leksaksbackarna, eller när han för 2a gången, med precis bytta strumpor och byxor väljer att stoppa i båda fötterna och hoppa i skurhinken. Nära var det även att veckopengen drogs in när han följde efter mig genom hela huset och stängde av dammsugaren så fort jag tittade åt ett annat håll. Han räddade dock sin ekonomiska situation genom att lägga av det där perfekta asgarvet då han såg att mamma till slut blev lite frustrerad =) Mamman smällte och allt var glömt. 
 
Jag undrar jag om man kanske kommer ha möjligheten att få en tjänst på dagiset här på byn till hösten. Jag känner på mig att några uppsägningar kommer att ske efter den 3 september då huliganen har gjort entré =)

Kommentarer
Postat av: lisa

Tänk inte på det! alla 18månaders är ungefär så, de prövar ju! förskolan där jag hade min praktik var full av vildar, det är ovanligare att de inte är det än att de är det! så de kommer nog klara av er lilla vilde oxå :)

Svar: Självklart är det så :) nu var ju inlägget skrivit med lite ironi :p
Mandy & River

2012-06-30 @ 11:27:44
Postat av: Fia- mamma till Edison

Hihi vilken liten buse!! Men en väldigt söt sådan :)

2012-06-30 @ 12:36:24
URL: http://fialotten.blogspot.com
Postat av: Johanna

BusRiver :)

2012-06-30 @ 16:19:06
URL: http://johannalilja.devote.se
Postat av: Sandra - Mamma till Benjamin och Bf 120709

Haha han låter väldigt lik Benjamin med sina bus :D Känns skönt att läsa att man inte är ensam om att ha det så :P

2012-06-30 @ 22:51:31
URL: http://snartenliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0