Kakis till lunch..

Lämplig lunchtime..

Nu är vi precis hemkommen efter ytterligare ett sjukhusbesök. Jag känner mig verkligen helt mörbultad och slut av allt som händer. Att det aldrig ska ta slut, känner jag. Som om man inte redan är full med oro, så ska det hela tiden dyka upp något nytt. Man trodde att allt skulle bli lite lättare en andra gång, mer avslappnat. Det blev helt tvärtom. Nu är det bara hålla ut, och hålla tummarna. Ytterligare en månad av stor oro väntar. 
 
Jag och River sitter här nu i skrivandes stund och trycker i oss en varsin Billys pannkaka. Faktiskt ganska goda för att vara färdiga och frysta och sååå lämpligt dessa dagar då tomma magar inte orkar vänta en sekund på lunchen som redan är sen. Resten av eftermiddagen hoppas jag att vi kan mysa framför en film eller två. Ta det lugnt bara. Det behövs. Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en fin eftermiddag, här är det feber och soffhäng :)
Hoppas också att allt det andra ordnar sig!

Svar: Tack <3 Krya på er!
Mandy & River

2012-06-25 @ 13:49:14
URL: http://minafyravaggar.blogg.se
Postat av: Johanna - Mamma till Charlie

Men vad är det som händer?? Blir ju så orolig... :(

Svar: Jag ska berätta, senare tror jag =) Det är ingen fara, bara motgångar.
Mandy & River

2012-06-25 @ 21:12:58
URL: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0