Vart är River??

Hallå där ute, vem var här inatt och kidnappade våran son?! 
Positiva och glada River är helt borta. Istället har jag en liten buse här hemma som hela tiden piper "Maaaaammma!!", "Maaaaaaammmaa!". Man kan ju bli gråhårig för mindre =)
 
Vi ska därför nu kasta i oss lunch, för att sedan ta oss ner på badet för att rasta barnet. Ute bland folk blir River alltid nöjd så det är alltid ett säkert kort. Undra om han tar sig ett dop också kanske, jag känner mig lite nojjig över det där. Han älskar ju att bada men jag tycker det är svårt att veta när det är för kallt för honom. Han är ju faktiskt ganska liten fortfarande. Aja, vi får se hur det blir. Rastas ska det göras iaf =)
 
Så länge en favvobild från midsommar. Jag älskar att ta sånna här "bakom ryggen bilder". Så fina! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Charlie

Hoppas han blev på bättre humör :)

2012-06-28 @ 19:52:49
URL: http://johannabolmgren.se
Postat av: Elin

Vilken fin bild! :)

2012-06-29 @ 12:01:51
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0