En dagens mami

Idag letade mamman fram en oldie.. Baseballjackan..

Marcus filmval var inte så tokigt ändå. Filmen var faktiskt riktigt bra. Sådär overklig och full med superkrafter, en sån film som jag inte alls brukar gilla men denna gick hem. Det var också helt klart den bästa 3d filmen jag sett. Det var inte mycket i denna heller men mer än dem andra jag sett, då har man knappt märkt av att det är en 3d film. Så nöjda och glada åkte vi hem igen och nu snarkar den ena ifrån sitt rum och den andra snarkar på soffan. Ska njuta av ytterligare lite lugn här framför burken innan även jag gör kväller. Kram & Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: marie

Bara nyfiken, hur går det med vv?

2012-05-06 @ 10:55:53
Postat av: Anna

Snygg outfit!

2012-05-06 @ 12:26:12
URL: http://forsgrenas.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Oj vad du gått ner i vikt! Jätte fin! Hur mycket har du gått ner? Bra jobbat! Var det med viktväktarna? Kram

2012-05-07 @ 00:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0