Partey

Kalastime..

Nu har vi precis kommit innanför dörren efter att ha varit ut med Sarah och Leon och varit på kalas hos Milton som fyllt 1 år. Supertrevligt även om River som vanligt skulle bita och "ge sig på" varje unge.  Jag blir toookig snart. Jag vill kunna gå utanför dörren och träffa andra barn utan att behöva passa River som om han vore ett rovdjur. Jag vet att det oftast bara sker när han är övertrött, som idag.. Eller i samband med att han blir ivrig och vill kramas. Det kommer liksom ofta ett bett eller nyp efter kramen. Det är iallafall riktigt jobbigt. Jag vill liksom inte att min glada lilla gounge ska bli den där skitungen som andra föräldrar vill strypa typ hehe.

Det enda BVC säger är att det bara är att vänta ut det. Alla barn som är tidig i sin utveckling reagerar ofta såhär tydligen, att alla intryck och lära som kommer in för fort tas ut sådär. Har ju dock lite svårt att tro det jag. Har aldrig stött på någon annan som gör som River och det är ju knappast bara han här i stan som är tidig med allt hehe. Aja, nu ska jag slappa i soffan medan lillen sover. Eva hade gjort supergoda pizzabullar och sedan åt vi även rejäl lunch jag och Sarah så nu är man ju proppmätt. River fick en "godis" påse som han var nöjd med hihi :) Trevlig dag. Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag lovar att det inte är någon som vill strypa River! ;) Vi tycker att han är världens charmigaste och alla förstår nog att han inte gör det för att han är elak. Det går nog över, och om inte annat så kan våra snart ge igen :)

2012-05-02 @ 16:20:28
URL: http://amandakruger.devote.se
Postat av: Moa

Vår elvin var lite bitig en period. Han kunde ofta bitas i samband med att han kramats. Men nu har det gått över helt i hållet. Så håll ut :)

2012-05-02 @ 16:40:31
URL: http://kerfstedt.blogg.se/
Postat av: Emelie Ögren

Fullt ös medvetslös :) Men jag vet att ingen kommer vilja strypa din charmknutte ! Vilket fin bild du fick till på min lille herre förresten :) använder du manuella inställningar nu? kram!

2012-05-02 @ 19:08:08
URL: http://emeliemarieogren.wordpress.com
Postat av: Oliviasphotolife

Härliga bilder. D



SV:Taaack. :D

2012-05-03 @ 00:21:13
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: Marie

Oj, det ser ut att ha varit fullt upp med alla bebisar :) Kul med kalas! Ha en fin dag i solen!

2012-05-03 @ 11:57:44
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0