Poolhäng..

Pool-invigning i eftermiddags..

Det var fortfarande galet varmt sent i eftermiddags så istället för ett vanligt bad inne så invigde vi Rivers pool. Oj, så uppskattat det var. River satt länge och plaskade ( trots att den var ganska trång, babypool) innan han hittade en hammare på altan som han sedan kastade i hårt i pool. Pang så var det ett hål och allt vatten försvann igenom botten. Haha.. Ska man skratta eller gråta över allt den här lilla killen hittar på ;-) Lite eltejp senare, så kunde vi fortsätta att bada :)

Poolen har ju även ett perfekt grod-tak som följer med. Perfekt, för att skydda sig från solen.

Kommentarer
Postat av: Sofie Svedin

Tack, lyckas inte få till den där perfekta bilder jag önskar någon gång men man måste ju öva =P



Tror inte det är något fel på 550Dn, två kompisar till mig som är jätteduktiga att fota har såna och deras bilder kan man döda för ibland =P



Jag känner mig som värsta sortens nybörjare när jag ser deras bilder så några tips kan jag nog inte ge. Snarare att jag vill kasta kameran i garderoben ibland när jag ser vad andra kan fota, haha.



Tycker inte alls det är något fel på dina bilder, jättefina ju. Det ända jag tänker på ibland är att det är som en ljus slöja eller vad man ska säga på bilderna, att färgerna inte kommer fram så bra men jag kan tycka det är fint och trodde du hade lagt ett filter på eller redigerat dom så?

2012-05-26 @ 20:36:37
URL: http://crystorm.devote.se
Postat av: Vanessa Larsson

Nej gud vad söt :D

Jätte fin blogg btw :D



Kika gärna in på min :D



Kram!

2012-05-26 @ 21:23:50
URL: http://nessiies.devote.se
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Haha men River då! En riktig liten buse! :P Vad skönt med egen liten pool, jag vill köpa en till Edvin också men vet inte hur jag ska kunna fylla den då :P Om vi har den nere på vår innergård alltså, vi bor ju på andra våningen så jag kan inte bära hinkar och samtidigt bära grabben.. Ne det får väl bli när både jag och Oskar är hemma..

2012-05-26 @ 21:42:27
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag måste spana in en sån pool, tack för tipset :)

2012-05-26 @ 23:08:57
URL: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0