Slappmamma..

Här ligger jag och har gjort hela dagens.. Ursäkt svängdörrarna på garderoben ;-)

Hej Lördag! ♥ Min kropp är ju typ paj som ni förstått, så idag när grabbarna är på lekland så försöker jag vila och återigen vila. Jag har sovit länge, som alltid och sedan slappat och kikat på film. Endast rest mig från sängen då jag behövt gå på toa eller hämta frukost. Nu börjar jag dock bli ganska rastlös så jag hoppas att grabbarna kommer hem snart så det blir lite liv i huset. Just nu bryter jag tystnaden med massor av musik från spoitfy.. När hände det sist, hade till och med glömt bort lösenordet liksom :) Jag spelar en gammal favorit om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0