Soligt & shop.

River tog två bilder på mamma imorse. Superroligt tyckte han såklart.

Nu är vi hemma efter några timmars shopping. Det blev en snabbrunda idag och mamman lyckades hålla sitt River köpstopp.. Fan va svårt det var på ren svenska.. Skulle kunna ta med mig hela h&m hem..

Idag steeeker verkligen solen här utanför. Det är glödhett i solen, men så fort det försvinner så är det iskallt. Så det är av och på med tjockare tröjor hela tiden. Men det är verkligen härligt. Jag och River kör solfaktor 50.. Det är ju sorligt, men jag kan inte ha något mindre. Då får jag brännskador.. Hoppas inte River ärver mina röda och känsliga toner i huden.. Det lite halv orange håret har han ju redan ärvt ;-)

Nu skulle jag behöva två kannor med kaffe för att orka resten av dagen, men jag är ju ingen kaffedrickare så det blir svårt.. Ska ta en iskall dusch och försöka pigga på mig lite på det viset.

Soliga kramar från oss! ♥

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Fina bilder :)

Jaa du har rätt Hm har så fina kläder.

ja skulle med lätt kunna köpa hela butiken :P

2012-05-19 @ 15:32:19
URL: http://Louisefoto.devote.se
Postat av: Lise-Lott

De vita stolsdynorna med volanger är från http://www.nyblomkollen.se/

Butiken jag köpte dom i har upphört tyvärr.



Vi kör också med solfaktor 50, det behövs bara ytte pytte sol för att lilla rödtotten ska bli bränd, jag blir mest grisskär på sommaren.. trist. Lika bra att strunta i solen. :)

2012-05-19 @ 18:48:34
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0