Dagens.

Jag var tvungen att rycka upp mig lite genom att kladda på liiiite, liiite mascara och sätta på mig annat än mjukisar. Ett par jeans till och med. Jag är verkligen ingen jeanstjej, och definitivt inte nu med alla extra kilon på kroppen hihi. Dock så åker dom av ganska fort igen och på med skönare kläder för nu är det jobb som gäller.. 
 
Synd att inget smink i vääärlden tar bort påsarna under ögonen hihi.
 
Hämtade hem min älskling från dagis och sen dess har vi myst. Han är så mysig just nu och go. Även om jag försöker att skriva mindre om just han och hans personlig så är det ju omöjligt. Det är svårt att driva en vardagsblogg utan att ta med den största delen av sin vardag, inte sant? hihi. River har ju kunnat svara med "ja" eller "nej" ett tag nu men jag tycker fortfarande det är lika charmigt och häftigt att man kan ställa en fråga till honom och få ett svar.. Inte alltid det svar man vill ha kanske, men ändå :) När jag säger "Du vet att mamma älskar dig mest i hela världen va?" och han svarar "mmmm" och ger mig en puss.. Ja, då är det eeextra mysigt. ♥ Nej, som sagt. Nu ska jag jobba några timmar.. Gruva mig redan för att ta mig hem i mörkret sen.. Buhu hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0