Glass!

Godkväll i stugorna! ♥ 
Ännu en dag som bara svischat förbi.. Hinner verkligen inte med. Idag var jag och pyret in på en extra kontroll hos BM. Mer vila säger dom.. Jag spyr på det ordet hehe.. Vila hit och vila dit.. Det hjälper ju inte.. Känns helt meningslöst att bara vila när man ändå är så trött, så trött att det känns som om man går runt med en rejäl fylla hela dagarna.. Hemskt..
 
Har ni testat? 

Nu väntar som vanligt någon timme i soffan innan jag ska lägga mig. Kyla ner mig med lite glass ska jag göra. Det är samma visa som med River i magen. De sista veckorna under hans graviditet åt jag ett stor pack piggelin om dagen, typ.. Var så varm så jag var tvungen att kyla ner mig hela tiden hehe. Denna ovan med smak av pepparkaka var väl sådär god. Smakade mest kall pepparkaksdeg :) Kvällskram! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

De lät ju himla gott! :) Jag håller med. Är också så jäkla trött, o ska också bara vila.. Vem hinner de liksom? Haha! Plus att man är lika trött om man vilar ändå..

2012-11-06 @ 21:47:04
URL: http://mammaspyre.blogg.se
Postat av: Elli

Åhh, det lät riktigt gott:) Är helt såld på alla juliga grejer i mat och godisväg:) Ska se om vår affär fått in det, MÅSTE ju testa, haha:)

2012-11-06 @ 22:19:36
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se
Postat av: Marie

Mums det lät gott, och pepparkaksdeg är ju hur mumsigt som helst :)

2012-11-12 @ 16:04:17
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0