Sovmorgon!

Lördag idag och fortfarande inga möbler har kommit :( Blää hihi.. Jag är så otålig att till och med stolarna får stå där ensam och vänta på sitt bord, och slipper stå in till väggen helt tråkigt hehe. Hoppas dom kommer till veckan, så vi kan få klart den här delen av rummet och kasta ut den där minibyrån!! 
 
 
Idag är jag såå utvilad.. Nästan så att jag sovit för mycket. Jag klev upp runt 11 tiden och har fått tagit igen lite sömn, det behövdes efter det förra inlägget om man tittar på stavningen haha. Skönt att känna sig lite pigg en stund iallafall.. Marcus såg betydligt tröttare ut efter en morgon med River haha, så nu vilar dom båda. En lugn och skön Lördag väntar. Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0