Fredagsmysbymyself.

Jag trodde aldrig att River skulle somna ikväll efter vår långa vila på dagen, men jodå. Han somnade som en liten klocka samma tid som vanligt. Jag har därför fixat i ordning lite fredagmys och sitter nu i soffan med en vilde i magen. Han sparkar så hårt att hela jag gungar till då och då :) Vi skippade pappans hockeymatch idag. Jag trodde som sagt inte att River skulle vara trött, och att ha honom vaken på läktaren med sin energi, plus lite övertröttsenergi innan matchen är slut, det blir för mycket energi att hantera haha, så vi stannar hemma istället :) 
 
 
Nu ska jag som sagt hugga in på lite godsaker. För första gången denna graviditet så har jag faktikst fått lite viktångest. Har inte brytt mig tidigare då jag vet att min kropp kan återhämta sig och gå ner gravidkilon lätt. Ingenting säger ju dock att det blir lika lätt denna gång, men jag äter det jag är sugen på helt enkelt, även om det är mycket godsaker.. Äter jag inte det jag är sugen på så mår jag sämre än om jag stoppar i mig onyttigheter, så valet blir lätt.. Dock så börjar jag känna mig så fluffig och mullig haha. Men vad tusan.. När pyret är född kan jag fokusera på det.. Tills dess så njuter jag av det jag vill ha.. Bort ångest, bort ;-)

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Jaa det är ju lite långt. Vi hade nog inte åkt dit om vi inte haft så nära...
Älskar stjärndressen där nere, sååå fina!

2012-10-26 @ 22:27:47
URL: http://hannaz.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Mums! Så gott!

2012-10-27 @ 23:01:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0