Ge mig styrka..

Tjusig kille på väg till mammas jobb tidigare och på andra bilden är vi framme och mamma försöker med en kakmuta.. Gick sådär, River är inte nå förtjust i fikabröd, vilket är bra iofs men det hade ju varit perfekt om man kunde muta nångång hihi..
 
 
River härjade så mycket på mitt jobb att han var helt svettig innan vi skulle gå hem. Eller gå och gå.. Jag SPRANG hem.. jag är så löjligt mörkrädd att jag knappt kan vistas utanför dörren denna årstid haha. Så jag sprang.. inte direkt jätte smart då jag gick hem lite tidigare för att jag hade sånna hemska sammandragningar. Dom är liksom back.. Fy tusan.. Känner mig ledsen att det blir såhär.. Önskar att River kunde förstå varför mamma har så ont och inte är som vanligt.. Var nära att tappa tålamodet då River vaknade när jag skulle lyfta ur honom ur vagnen här hemma och efter det ville han inte somna om direkt.. Trodde jag skulle dö av smärta för att vara mild, så nu har man istället lite dåligt samvete för att man var surmorsan innan han somnade. Men så kan det ju vara.. Man är ju inte mer än människa, tyvärr.. Längtar iallafall framåt i tiden, sisådär 10 veckor, då sammandragningar är OK och man kan glädjas åt att pyret kanske är påväg.. Jag vill ju jätte gärna träffa honom, men inte än, så nej tack.. Inge mer av detta nu! 
 
 
Nu ska jag ta igen mig i soffan, längta tills Marcus kommer hem och samtidigt dyka ner i glassbyttan.. Mums så gott det ska bli, hihi! 
 
Kram på er! ♥
Och kom igen.. Tävla, superenkla regler ju =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta gnäll.. Var glad att du kan bli gravid och njut istället..

Svar: Sluta gärna att läsa min blogg och du stör dig på innehållet.. Det är inget gnäll.. Jag gnäller aldrig.. Det är statusuppdatering på läget, då detta är min dagbok.. Trivs du inte med innehållet så trivs du inte med min blogg..
Mandy & River

2012-10-23 @ 20:20:57
Postat av: Joanna - Mamma till Willem och bebis i magen

Man har verkligen upp och ner dagar! Hoppas du slipper de onda i morgon :)

2012-10-23 @ 20:55:54
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Postat av: Maria

Vad jobbar du med då? :) Du har kanske skrivit det innan men är ny läsare =)

Svar: Jag jobbar timmar på ett gym och timmar på ett företag där jag sköter faktuering/löner :) Kul att du hittat hit :)
Mandy & River

2012-10-24 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0