Migränen..

Idag vaknade jag upp med migrän.. Det absolut värsta som finns.. Som tur var släppte det ganska fort denna gång och vi rullade iväg smärtfritt till dagis.. Eller ja, så smärtfritt det går med en unge i trotsåldern hihi.. Shit.. Jag trodde inte att min unge kunde få mer vilja än vad han redan hade.. Men hjälp! Den lilla kroppen måste bli jätte trött av alla utbrott, för det blir jag. Får nästan lite dåligt samvete och ångest av att lämna honom på dagis efter att han varit så ledsen/arg.. Men det där med att bli trött av utbrotten, det märks ju inte på honom hihi.. BVC tanten sa till mig när River blev trotsig vid 1 års åldern att barn som kommer in i trotsålder tidigt får oftaste ett jäkla trots beteende vid 2 års ålder, som avslut.. Nu förstår jag hur hon menade ;-) Älskade skitunge hihi! ♥
 
 
Ni har väl inte missat att Jollyroom kör sitt jollyrace idag? Nya varor varje timme mellan 16-23 med härliga rabattar.. Hoppas det finns nå härliga, behövande produkter för lillebror.. Vad det nu skulle vara när man har ett stort förråd från storebror hihi.. Ska iallafall kika. Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Haha Oskar sa så sent som igår att "detta måste vara den kända 2 års trotsen som Edvin hamnat i" för jisses så mycket han testar oss nu alltså! Phjuuu :P Hoppas det lugnar sig lite innan bebis är här, annars lär ju Oskar få jobbiga hemmadagar ;)

2012-10-30 @ 13:34:58
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Rosanna

Min har börjat med att lägga sig ner rakt på golvet å glo ner i marken å vägra gå upp å när jag drar upp honom fäktar han å vrålar, då är de bara vagnen å så går vi fast han skriker

2012-10-30 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0