Molnigt..

Dessa supersöta byxor har flyttat in i lillebrors garderob.. Helt underbara. Från färg&form som finns lite överallt, men jag köpte dessa på sovtex :)
 
 
Godkväll på er förresten. Så tyst det varit här inne även idag, men River har varit ledig och det har varit fullt upp :) Nu har vi precis kommit hem från en hockeymatch.. Gissa vem som var vaken hela matchen, pigg och glad? Jo, lilla R såklart.. Skit roligt tyckte han, mindre roligt tyckte en jagande mamma och pappa ;-) 
 
Gud vilken skillnad det är på den gravida kroppen beroende på om River är på dagis eller ej. Sen jag började lyssna på kroppen och verkligen bara lata mig när han är på dagis, så klarar jag mig bra från ont i kroppen och sammandragningar men så fort vi har en ledigdag tillsammans så får jag SÅÅ ont.. Aj aj.. Men vad ska man göra liksom.. River härjar ju på vare sig jag är gravid eller ej, så det är ju bara att hänga på :) 
 
Fredagskraaam! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida med bebis i magen<3

Men gud! Höll på att dö söthets döden! måste beställa dessa! så fina och älskar det mönstret! Tack för tipset! Kram på di!

2012-11-06 @ 23:49:15
URL: http://idasmirakel.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0