Mysmåndag..

Här har vi precis ätit en mycket sen mysfrukost.. Jag fick dricka massor med efterlängtad oboy. Har varit så sugen på det i några dagar utan att kommit ihåg att köpa hem. Vi är lite piggare här hemma nu. River är feberfri och mammans kropp har hunnit läka lite efter helgens gnäll.. River är dock fortfarande lite seg och klen så idag myser vi runt hemma så att vi är pigga till dagis imorgon :) 
 
 
Nu tänkte jag att vi skulle ta tag i Rivers rum och fixa klart det efter ommöbleringen. River har redan börjat där inne hör jag. Han vill vara med på allt man säger och det är även superviktigt för mig att låta honom vara med i allt jag gör, så länge han vill såklart.. Hänger tvätt gör han gärna. Och även om det är superviktigt för barnet att få lära sig, så krävs det ju jäkligt mycket tålamod hihi.. River fick nyss hänga 5 av sina nytvättade tröjor.. Det tog 50 minuter innan han nickade och sa "mm" och gick nöjt därifrån hihi. Så roligt.. 
 
Kram från oss så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Walfridsson

Åh, oboy... Så gott!
Älskar den prickiga skålen, vart har du hittat den?

2012-10-22 @ 22:24:13
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0