Söndagens..

"Du kan inte ta mig!! nananana" 
Den här bilden beskriver väl mitt och Marcus liv väldigt bra. Jaga, jaga, jaaaaga! :) 
 
 
River är såååå fin i sin vinterjacka. Och mössan till hihi.. Härligt med lite färg i vinter också och ibland känns det kanske lite tråkigt med en svart/grå overall, men det är smidigt med ett vilddjur, ser inte lika skitigt ut. 
 
 
Vi spenderade eftermiddagen hemma hos Rivers morfar där vi åt mums-mums mat. Sen blev det några lugna timmar hemma innan vi nattade lillen. Jag har bytt gardiner i vardagagsrummet och jag vet inte riktigt om jag gillar dom? Från rosa och spets till ett par vita, superfina, men jag tror dom känns lite mer som sovrum.. Äh, nu känns det som jag svamlar bara.. Förbereder iallafall inför morgondagen då mina nymålade möbler förhoppningsvis kommer. Ett matsalsbord och ett litet gulligt skrivbord som ska få en hörna här inne.. Längtar och hoppas det blir bra.. Håll tummarna att dom är klara imorgon hihi. Har väntat läääänge nu! 
 
Aja, babbel, babbel.. Nu blir det soff -och kvällshäng. Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Liam vill också bli jagad hela tiden :p jag är helt slut om dagarna haha

2012-10-29 @ 07:38:05
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Vestling

Hihi jackan är verkligen super fin, Rasmus har en likadan :)

2012-10-29 @ 08:55:56
URL: http://vestling.blogspot.com
Postat av: Johanna - Life by Me

Ja men gud vad man jagar! :)

2012-11-01 @ 21:25:54
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0