Ta igen sig..

Den här tuffa killen lämnade jag precis av på dagis.
I byxor från Lindex och luvtröja från cubus, så fin med hög krage :)
 
 
Åh, jag har sovit så dåligt inatt. Det gör jag varje natt vår lille klimp vill komma över i våran säng. Han vevar ju runt som en propeller hela nätterna och pyret i magen får sig nog både en och annan spark under dessa nätter. Jag gjorde därför i ordning en tallrik yoghurt och tänkte lägga mig på sängen en timme och vila lite innan jag drar igång denna dag. Har måndag idag, bara för att det är första dagisdagen för veckan så blir det liksom som måndag.. sen är det oftast kört och hela veckan blir avig hehe. 
 
Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Så fina kläder

Svar: Tack hälsar River :)
Mandy & River

2012-10-02 @ 10:48:46
URL: http://Louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0