Today is my day!

Jag pimpade den nya sängstommen med en liten skylt. 
 
Godmorgon! ♥

Precis lämnat på dagis. Idag vaknade River kl 5!!.. Marcus fick snällt gå upp då eftersom jag och River nästan bökat och varit vaken hela natten.. Han måste ha en större säng och det är NU.. Han sover inte alls i sin längre, nästan.. Han kan sova nån timme hit eller dit för att sedan vakna direkt när han vrider sig, sängen är liksom för liten och smal. I våran säng sover han lite bättre eftersom det blir mer utrymme, men då sover ju inte jag istället för att han tar upp mitt utrymme. En liten ond cirkel som jag faktiskt tror kommer lösas med hjälp av en större säng. Stora killen.. Och på tal om säng och sömn.. Jag har kommit in i en sån jäkla trötthetsperiod igen.. Känner mig sådär härligt nygravid och skulle kunna somna ståendes. Även det hör väl ihop med hur mycket vi brottas på nätterna kanske, plus en liten kille i magen som tar mycket energi.. Men som sagt.. En ny säng till River och det är nu, så tror jag vi alla blir lite piggare hihi.. Kram! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Så fin blogg! :)

2012-10-09 @ 23:29:30
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0