Bästa köpet..

Då var kvällen här. Minstingen sover och vi ska krypa upp i soffan och se en film. En film som jag typ kan säga att jag gillar bara genom att läsa namnet, jag återkommer om jag fortfarande gillar den efter att ha sett den ;-) 
 
 
Åh, jag kan ju utan tvekan säga att en självutlösare är nog mitt bäst köp på väääääldigt länge. Tänk så jag kommer peppra er med ego bilder nu hihi. Nämen det blir så mycket roligare att ta lite sånna bilder nu när det är så lämpligt.. Och idag testade jag på att fota River med stativ och självutlösare och även det blev ju så mycket lättare och finare bilder. Då kan man liksom roa han och lura han in i fotandet istället för att köra upp en irriterande kamera i hans ansikte :-) Nä, det är mitt tips till er. Ni som fotar/bloggar mycket. KÖP en självutlösare. Ni kommer inte ångra er! 
 
Trevlig kväller på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Tack snälla! Kramar

2012-09-17 @ 21:11:58
URL: http://madeleines.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Självutlösare är verkligen toppen!! :) Jag håller med dig!

Svar: Ja, supertoppen :) Oj, blev ett nytt ord det där kände jag, supertoppen haha.
Mandy & River

2012-09-18 @ 10:41:20
URL: http://www.hejtina.blogg.se
Postat av: Mia, Lexie och "en till påväg"!!

Har också funderat på en självutlösare rätt länge.. men så har det liksomglömts bort...men tack för påminnelsen!!! Ett stativ är också på önskelistan!! :)

2012-09-19 @ 22:12:39
URL: http://www.miapiafias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0