Det fortsätter..

Bästa skrattansiktet i hela vääärlden.. :) 
 
Idag blev det vab för pappan. River är frisk och kry och sig själv idag men han har smittat ner sin mamma. Helt otroligt.. Sjuk förra veckan och sjuk igen.. Fler gånger på två veckor än i hela mitt liv haha. Så tjatigt, men det verkar verkligen gå nånting nu. Det var många sjuka på dagis sa dom när jag sjukanmälde River. Imorgon ska han gå igen, vilket tur att han blev frisk fort så att vi inte missade dagisfotograferingen :) Så som ni förstår händer det inte mycket här hemma.. Jag längtar mest efter att komma ut och lite friskluft, så imorgon ska jag tanka massor :) Nu parkerar jag mig i soffan och ska fortsätta i vagndjungeln.. Jag blir inte klok, än alltså.. Hittar ingen syskonvagn som passar våran önskemål.. Gaaah. Stress.. Det är ju bara 4 månader till BF nu ;) hihi. 
 
Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Haha du får väl bära bebis i sjal/bärsele och ha River i vagnen i början eller ha bebis i vagnen och bära River, hihi :P Nedå, skämt å sido. Hoppas du hittar någon bra än. Den där du fick tips om, Baby basson duo eller va den hette..? Verkar inte den bra? Man kan ha barnen åt båda hållen och verkar vara smidig att köra, till ett rimligt pris?

2012-09-25 @ 19:38:31
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Sv: Hahaha! Ja, då förstår jag att du fick en chock! Jag tycker också att jag fått mer vätska denna gången, och det tyckte jag var jobbigt sist för då blev ju hela mitt ansikte uppsvullet och jag var bara sååå rund vilket inte är så smickrande, hehe så jag är lite rädd för det även denna gång, hehe. Håhåjaja, det är tur det försvinner sen när bebis kommer iaf :)

Ja, jag tyckte det var så bra att du skrev ett inlägg om syskonvagnar för då kunde jag också ta del av tipsen, och jag fastnade också för den där vagnen. Jag skulle vilja känna och klämma på den och se hur stor den blir när man fäller ihop den och sådär, men vet inte om den finns i butik eller om det bara är internetshop som gäller..? Hm..

2012-09-25 @ 20:33:18
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Hihi så söta bilder! Trist att du blivit sjuk nu! Skönt iaf att River är frisk nu! :) Kram

2012-09-25 @ 21:07:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Louisefoto

Åååååh va galet söt han är

2012-09-25 @ 21:54:52
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Elin - Mamma till Melvin <3 & gravid med mini

Jobbigt med dessa sjukdomar :/ Har ni funderat på babyjogger cityselect som syskon vagn? Smidigt om River går på dagis att lämna hans sittdel där och gå vidare med singelvagn om du ska göra något annat efteråt :)

2012-09-26 @ 09:20:26
URL: http://summermom.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

vilka underbara bilder på busungen =)

2012-09-27 @ 20:37:38
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0