Färdigblandat..

Godmorgon! ♥

Efter att ha lämnat lillen på dagis gick jag en sväng på affären, var sugen på att baka men visste inte riktigt vad. Jag gick förbi en färdigblandning av cupcakes och även om det är tråkigt så läre jag testa allt nytt jag ser, så sagt och gjort.. Hem och tillsätta lite vatten och sen in i ugnen. Dom blev rätt tråkiga och platta och inte speciellt smakrika, men nu har vi provat det hehe. Om inte annat så kommer det väl hem två grabbar senare vars magar gärna blir fulla med torra cupcakes :-)
 

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Haha ja men ändå kul att prova :P Hade ju kunnat bli bra ;)

2012-09-20 @ 16:31:58
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: rorree

Fyfan va gott det där såg ut!

2012-09-21 @ 11:13:20
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Så gott! Det där kan man inte äta nu längre :/

2012-09-21 @ 19:51:52
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0