Favoritfotot.

Godkväll! ♥
Jag skrev ut favoritbilden tidigare ikväll så nu ska den bara få sig en fin ram och sen upp på någon fin plats :)
 
 
Då var Torsdagen snart över. River har tagit helg och imorgon har vi en fullspäckad dag med bland annat 50 års kalas. Vi hoppas att det ska bli bra väder också, för om det blir det så har vi en fotodejt med Ronja! :) Ska bli kul. Hoppas på många fina bilder. Jag drömmer om en massa orange löv att fota mot, men tyvärr är det mesta ganska grönt här än så länge :( typiskt hehe. 
 
Aja, nu är det dags att avsluta denna dag. Har precis sett klart det nya favoritprogrammet "Hela Sverige bakar".. Fler som kikar? :)
 
Kvällskram! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Åh blir det en lillebror? Myyys! Jo men jag kan tänka mig att dt kan bli lite sisådär i början med ny säng som liksom är nåt HELT annat än det dom är vana vid. Tänkte med att vi skulle önskla Elliot en säng i julklapp/födelsedagspresent men vill nog med ha en tidigare än så..

2012-09-27 @ 23:01:17
URL: http://hannaz.se
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥


förstås att det är foviritbilden! otroligt fin!

2012-09-28 @ 09:04:01
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0