Första heldagen..


Lite suddiga iphonebilder på bästa dagiskillen. 
 
Tidernas längsta dag har nog detta varit. River grät när jag gick idag, eller grät kan man väl inte kalla det. Han ropade lite förtvivlad "Mamma" med lite gråt i halsen. Jag trodde jag skulle dö. Och även om han innan jag gick var kanon glad och vinkade vilt och skrek "hejdooo" åt mig, så gick jag raken vägen hem och deppade ihop. Jag var nervös hela dagen men när jag kom för att hämta honom så hade allt varit kanon och han gjorde precis som igår, sken som en sol när han såg mig för att sedan sticka iväg igen. Sen tog det väl ungefär 15 minuter innan vi kom ut genom dörren då han så gärna ville fortsätta leka. Så än så länge går det fortfarande kanon.. Tänk om man kunde slappna av lite själv också.. Faan..
 
Aja, nog om dagistjat.. Det kanske inte är så roligt att läsa om men det är ju det enda som snurrar runt mig just nu. 
  
Här ligger vi just nu iallafall, eller ja, alldeles nyss ;-)
 
 
Lite mellis i form av yoghurt framför barnis. Det är bra att River har förstått grejen och täcker mammas svällda gravidansikte.. Det är helt sjukt hur jag svällt, redan!! men mer om det sen.. Nu ska jag mysa lite med min kille innan jag ska iväg och jobba några få timmar. Kram så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Härligt att dagen gick bra :) Fina bilder! Kram

2012-09-06 @ 18:27:57
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Jo skriv om hur det går på förskolan, det är intressant att läsa om tycker jag, hehe :) Sen är det ju så, att det man skriver om är det som man själv är med om/tänker på och sådär och det är ju kul att ha som minne sen när man kollar tillbaka i bloggen :)

Och fyy för svullna ansikten! Det var det jag tyckte var jobbigast sist, att jag vart så otroligt rund i ansiktet.. :/

2012-09-06 @ 18:42:05
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: carola

Tack för titten hos mig, alltid kul med nya avtryck.
Hade en toppen kryssning somnade vid elva tiden:)
För gammal för sånt där.

Hoppas allt är bra

2012-09-06 @ 22:19:23
URL: http://mammacarola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0