Full-rulle-fredag..

Godkväll! ♥ 
En heldag på vift har vi haft idag, jag och lillen.. Vi började dagen med att åka in till Ronja i stan och busa.. 

 
River röjde gärnat, vi käkade lunch och sen när River somnade så passade jag och Ronja på att fota lite.. Min kamera har tagit 503 bilder idag, så det är därför jag fortfarande sitter upp nu, på övertid, för att redigera och kika igen hihi :) Oj, vilken lång och konstig mening det blev hehe. 
 
Här är ett litet smakprov. Fick så många fina bilder på Ronja. Hoppas hon godkänner dem bara och inte deppar för att jag visar er denna, synd på plåtburken till vänster bara men detta var bara en provbild, som blev riktigt fin hihi :)
 
 
River vaknade sedan och vi hann en sväng i lekparken där River röjde och lekte och sen var det dags att ge sig av och åka på 50 års kalas. 
 
 
Och gissa vem som kom på kalaset för att sedan bli mest bortskämd?! I lekbacken hos mormor väntade en överraskningen. Den nutida favoriten, tågbanan! Tuff, tuff.. 
 
 
River blev ganska trött på kalaset så vi fick tacka för oss och brumma hem. Båda grabbarna somnade direkt och här sitter jag, görtrött.. Det blir en natt på soffan för mig.. Mitt sista försök till att få sova utan en värkade rumpa/rygg. Lilla pyret, bråkstake! 
 
Ja, där var en sumering av denna Fredag, ganska rörigt men alltid något hihi.
Och många hihi också haha. Aja, Godnatt kram till er! ♥

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Härliga bilder

2012-09-29 @ 10:18:38
URL: http://Louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0