Glad och lycklig..

Åh, det känns så bra just nu, bättre iallafall. Nu sitter jag hemma i soffan och har precis lämnat av River ensam på dagis. Jag stannade 40 minuter men sen tyckte dom att jag kunde gå då allt gick så bra. Jag sa hejdå och han tittade inte ens åt mig. Nu ska han vara där till klockan 12 innan jag hämtar hem honom igen. Hoppas, hoppas allt går bra under tiden. ♥
 
 
Nu sitter jag i soffan och har telefonen i knät. Ska man någonsin vänja sig vid detta och kunna slappna av när han är där? Det känns inte så just nu, men det är väl för att det är första gången.. Så fort man vet att det faktiskt funkar även utan mig så blir det nog en annan grej, men gud som det sliter på kroppen det här. Alla känslor gör att man blir heeelt slut i både knopp och kropp..

Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin & Bebis i magen

Hoppas det går bra! För oss har det varit lite upp och ned, i början gick det jättebra, sen vart han ledsen, sen glad igen osv. Men nu tror jag vi kommit förbi de jobbiga första månaderna för nu har han varit glad varje gång vi lämnat och hämtat honom :)

2012-09-05 @ 13:07:16
URL: http://jsantinelli.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Håller med om att det är svårt att vänja sig (jag har fortf inte gjort det).. man går mest och räknar timmarna.. Kram

2012-09-05 @ 21:43:57
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0