Hålla tummarna!

Godkväll! ♥
Ikväll var det nära att det var jag som blev nattad av River och inte tvärtom :-)
 
 
På bilden en ogravid mamma och idag en mycket gravid mamma. Vi har varit iväg hela dagen och gjort en massa ärenden och sedan blivit bjudna på tacos av mormor och per och nu är min kropp SÅ trött, men jag bet ihop och skrev en jobbansökan iallafall. Det skulle glädja mig så mycket om jag fick möjligheten att gå ut och jobba lite i höst.. Men givetvis så förstår jag att man inte direkt är prio ett hos arbetsgivarna nu när man bär på en växande mage, men idag fick jag ett tips om ett jobb som kanske kan passa mig, så nu håller vi två tummar här hemma :-) Det skulle verkligen sitta kanon att få gå ut och träffa folk och samla på sig lite ny energi innan man ska gå hemma igen. 
 
Nu ska jag äta igen och ta det lugnt i soffan en sväng. Blir inte lillebror ett matvrak så vet inte jag. Med River var jag ju aldrig såhär hungrig och ni vet ju hur mycket han tycker om mat? hehe.  Kvällskram! ♥

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Lagt upp en dålig beskrivning av tröjan och en bild på mönstret, hoppas det kan ge lite inspo iaf :)

2012-09-10 @ 20:23:28
URL: http://www.hejtina.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Vad fin du är! :)

2012-09-12 @ 20:20:43
Postat av: Sofia

Fin halsduk! Vart har du köpt den?

Svar: Oj, den är 100 år gammal.. Köpt på gina tricot.
Mandy & River

2012-09-18 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0